DOŁĄCZ DO PORTALU

Zaufany psycholog logo

Opakowanie - definicja

Opakowanie to przedmiot, w którym dany produkt jest zapakowany. Ma ono istotne znaczenie w marketingu, na przykład w ramach strategii promocyjnych, gdzie manipulowane jest jego wyglądem. Zmiana wyglądu może oznaczać zmianę stylistyki lub całkowitą metamorfozę wizerunku produktu. Manipulowanie pojemnością, na przykład poprzez zmniejszenie zawartości produktu, jest także częścią strategii marketingowych. Opakowanie odgrywa rolę w procesie wnioskowania percepcyjnego o produkcie, choć na ogół po cechach takich jak smak czy cena. Zawiera ono również najczęściej znak towarowy produktu.

Inne definicje

Przemoc seksualna

Kategoria przemocy powiązany z uczestnictwem agresji seksualnej, postrzeganej jako zachowania

Agnozja

Agnozja to zaburzenie polegające na utracie zdolności do świadomego rozpoznawania

Tożsamość

Termin odnoszący się do świadomości. Tożsamość jest związana z pragnieniem

Czynnik endogenny

Jeden z rodzajów czynników chorobotwórczych najczęściej wymienianych w psychopatologii i